natti

hann inte få alla bilderna innan så dom läggs upp imorron istället.
träffade rondik några timmar innan två timmar för att vara exakt satt vi ute i kylan o snackade haha riktigt djupa diskussioner sen va vi stenfrusna är så glad ja har sån fin bästis !
nu har ja tryckt i mig lite mat o druckit massa mjölk.. har glömt min mobil ute i bilen men helt seriöst ja går ej ut i den kylan jag va så kall innan att jag ej kunde vrida om nycklen me högerhanden helt sjukt.. så dne får ligga där o hoppas på jag vaknar i tid får nog skriva en lapp till mammis så hon får ringa o väcka mig på hemtelen imorron annars kmr ja nog sova bort dagen o imorron ska jag vara duktig o ta tag i grejor hoppas det går brau :)
nej nu ska jag o sara (vovven) krypa till kojs.. nattti / jess


Kommentarer
Postat av: Rondik

vi hittar alltid till varandra igen no mather what. Vår vänskap betyder mycket för mig gumman, love u.

2009-03-06 @ 13:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0