måndag.

Hejsan !

jag är sjukt trött just nu kl är inte ens 21 o det känns som ja hade kunnat somna snart.
idagens gick ja upp sent åt frukost o drack massa kaffe , duscha gjorde vid mig lite sen kom elna.
vi körde till stan sen mc donalds, skopunkten, elgiganten, harald nyborg, max haha va på massa olika ställen..
elgiganten hängde vi på mest.. deras massagestolar är udnerbara satt där skitlänge :)
så det har varit en soft dag nu har ja plockat in alla mina kläder i gaderoben som låg på golvet sen har ja alla kläder i resväskan me o städa rummet men ja orkar verkligen inte. en ny dag imorron ju ! 
ne nu ska ja ta nårga mackor o bara chilla sen är planerna att sova !

puss



i tyskland påväg hem från spanien -07


sen blir det bildregn från spanien o helgen när jag fått bilderna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0