t-o-r-s

Hallo !

sitter i soffan nu me bärbara i knät , värmer skönt :) haha..
idagens har jag bara vatt hemma o tagit det lugnt men har diskat också och  vatt ute o gått en runda me rondik !
gårdagen blev inte som planerad malin övertalade mig att dra till banken (uteställe) och så fick det bli.. förfest på tre pers hur fan kunde vi väsnas så mkt? sen träffa ja syster ute me så sov hos henne.
mamma o jag har ätit god middag och sen chips o dipp precis, snacka om mätt.. ska försöka lägga mig i tid inatt imorron blir det upp tidigt för jag o tess ska en tripp till hässleholm haha.. nej men hon ska ta väck leverfläckar där på en salong så ska följa me henne :)
ska snart ta mig ett varmt bad o fräscha upp mig lite ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0