t-o-r-s-d-a-g


en osminkad jessica !


HOLA !!

vaknade imorse av att min syrra släppte in hundarna till mig som var helt överlyckliga.
har fått mycket gjort idag men har minst lika mkt kvar! men nu börjar det närma sig så det är bara kul att fixa.
efter jag ätit frukost o sånt så gick jag o mötte rondik innan hon skulle jobba så gick vi en runda, skönt o komma ut en sväng :) sen gick jag hem o snackade med tess i tel. sen har jag o syrran suttit med våra små datorer i köket o nördat oss samtidigt som hon skrev upp massa ord o menningar på spanska som kan vara bra att kunna, flera sidor haha.. sen gick jag igenom varje ord o hon rättade mig haha blev mkt skratt !!!
sen har jag fått mer i ordning me vad jag ska ha med mig o lagt det i olika högar plus jag har soterat jättemkt vad som ska tvättas i olika högar sen när det är klart ikväll så är det att plocka ut vilket jag ska ha me mig har en förmåga att packa alldeles för mkt men det ska jag försöka att inte göra fast hinner inte allt idagens tar tid att tvätta.
men det jag ska göra nu är dricka upp mitt kaffe o fylla på mina lilla mini hp som jag ska ha med mig me musik sen tvättstugan om tjugo minuter oj,oj nu blev det brååådis !!

ADIOS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0