t-i-s

hej!

sen update today..
är trött o seg idag.. innan idag var jag som sagt o tog en spruta i armen har haft jätteont i den o haft svårt för att röra den, därav dåligt humör me i guess... träffade rondik en liten sväng innan ja hämtade mamma på jobbet sen åt vi middag o så har legat o kollat massa bra program som top model, andra avenyn mfl.
inget vettigt men det är ju skönt ibland när man känner sig lite nere? vet i fan..

imorron ska jag vakna upp på ett stråålande humör efter en lång härlig sömn.. ta mig en dusch, göra vid mig o sen in till stan me rondik o kanske få nått me mig hem?  

just nu håller jag på föra över lite bilder till denna mini datan o fixar me mappar osv.
dricker te gör jag me..

åååh nu börjar victoria silversteds program, yeees lite gladare blev ja nu :)
återkommer, ciao !

Kommentarer
Postat av: malin

fin blogg du har :)

2009-02-06 @ 17:09:15
URL: http://gabbymothin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0