stress.

Godkväll!

såhär på kvällen/natten blir jag alltid så himla stressad kommer på massa grejer som måste fixas.
redan torsdag imorron o jag har knappt packat o har inte mkt koll.
imorrron och på fredag blir det riktiga fixar dagar !!

morgondagens to do:
* sotera tvätt
*packa
*fylla på datan o mp3 me musik
*syrran ska agera spanska lärare haha nej men några menningar ja måste lära mig.
*kolla upp en heeemlig sak
*ringa tandläkaren
*ringa banken o fråga lite
*tvätta
* sen på kvällen hem till rondik o sova över där !

fredagens to do:
* sista hepatit sprutan
* växla pengar
*fixa internetbank o telefontjänst
*handla det sista inför spanien
*handla till kvällen
* barnvakt i nån timme
*ringa vår chef i spanien
*fest


så bättre jag skriver upp allt här så jag ej glömmer nått jag är läskigt glömsk men det är massa att ta tag i nu som ja ej gjort, puuh känns ändå skönt o ha det uppskrivet här.

idagens träffade jag tess lite vi körde till maxi o hämta jobbblankett sen till willys o handlade eller tess handla lite o ja köpte godis ;) sen skjutsade hon hem mig igen.
sen va det mkt om o men om ja skulle ut eller ej många av vännerna som skulle festa men sen bestämde ja mig för att stanna hemma o bli helt frisk, har dumma hostan kvar. o ja har alldels för mkt att göra så jag träffade rondik när hon slutat jobba o så körde vi till mc o drack varm oboy o snackade masssa som vanligt !
kom hem för en timme sen typ o är mkt trötter nu ska ja bara slappa o sen sova så det blir att ta tag i allt imorron ..

natti natti / jessy

Kommentarer
Postat av: Leia

tack tack! =)

2009-02-19 @ 01:19:31
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Alicia - Shopping, foto, ridning, sång

annorlunda, fin header :)

2009-02-19 @ 01:40:37
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Sv: haha jaa det skulle inte vara någon höjdare, gud vad härligt att åka iväg :D

2009-02-19 @ 13:26:46
URL: http://jels.blogg.se/
Postat av: s

JA:) Det har du rätt i , skit snygg :) vad gör du?kram

2009-02-19 @ 15:51:12
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0