s-ö-n-d-a-g

HAJ !

ok jag är fett nervös nu o har riktigt mkt resfeber !!!!
"avskedfest" i fredags lyckat ;) riktigt kul tack tjejer.
igår var min bror här med sin familj vi åt pizza, åkte pulka o massa bus !
nu har jag precis ätit middag me min föräldrar o nu ska jag ta mig en dusch sen packa ner resten är typ bara halvvägs ´men det är lugnt! 
jag är mest nervös nu för att flyga, usch riktigt neeeeeeeervig ! Jag hoppas verkligen allt går som det ska o vi kommer dit o hem välbehållna !!!
kanske hinner skriva en gång till innan jag vi tar tåget till kastrup sen går planet imorron bitti nu är det bara ca 5 h tills vi åker härifrån ! annars hörs vi förhoppningsvis i spanien !!

ADIOS !!!! // jessy<3*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0