o-n-s-d-a-g

HOLA !



sitter här i köket o latar mig o lyssnar på musiiic baby!
gick upp för några timmar sen o snackade me elna i tel lääänge sen har jag snackat me täss, mamma, pappa o syrran me massa prat denna dag. hihi!
sen har jag även soterat lite tvätt har massa att tvätta tur mamma hjälper mig imorron :) men har massa kvar att sotera måste göra det idag me ah.. har gjort vid mig lite o så me men jag har fortfarnde inte ätit frukost är så seg på den fronten haha men har druckit en hel kanna kaffe ! haha.
nej nu blir det en sen frukost o sen kommer tess o hämtar mig vi ska umgååås lite ..
kisss kisss!!


haha snygg bild , not

Kommentarer
Postat av: Jessica

tvätta är aldrig kul tur att man har mammor ibland :P

2009-02-18 @ 17:52:50
URL: http://jels.blogg.se/
Postat av: Therese

vi är alltid så snygga :)

2009-02-18 @ 22:34:00
URL: http://tessother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0