natti..

nu är kl mkt o jag är riktigt tröööööttt..
har vatt en mkt bra sönda iafl :) skönt att kunna gå ut o så igen.
träffade rondik i eftermiddags så tog vi en låååång promenad i det härliga men KALLA vädret !!
sen lite senare körde jag o hämta henne o elna i stan så körde vi till mc o drack varm oboy o snacka massa o sen vidare till rondik där det blev massa flum, film, dans, prova kläder o chipsätande sen stack jag o elna hem till mig o vi har snackat kollat roliga klipp o sånt sen blev hon hämtad för typ en halvtimme sen ja o saris (min vovve) följde henne till pakeringen sen sprang vi hem haha !  nu ligger hon o myser i min säng , ska oxå lägga mig strax !
men det har iafl vatt en mkt bra söndag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh de låter mysigt :) har tyvärr inte pengar för utgång, men förfesten är ju kul :)

2009-02-16 @ 18:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0