m-å-n-d-a-g



Hello !

har ej uppdaterat så mkt som jag brukar i med jag varit sjuk o ej suttit vid datan så mkt men så blir det ..
idagens vaknade ja rätt sent i me jag la mig sent:P så jag bara slappade , drack kaffe o åt frukost o lyssna på musik, sen träffade jag rondik o vi gick en lång runda o snacka massa :)
lite senare körde vi o handlade massa nösvändiga grejer på öb till spanien.
sen har jag snackat en massa me cillen i tel me o  packat lite me.

Kvällens to dooo :
* en spruta kvar (tog den andra för en stund sen)
*fixa mitt cv o personliga brev
*fixa naglarna

sen nanna ! 

fast först blir det en macka o ett glas jucie !
 
kisss kissss !!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

sv: vad skönt att du känner dig piggare nu hoppas dagen blir fin :)

2009-02-17 @ 12:19:28
URL: http://jels.blogg.se/
Postat av: s

hehe ja klart:) kul att du mår bätte:) löshår på bilden? kram

2009-02-17 @ 14:44:29
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0