l-ö-r


bild från juldagen,
fidde,syster,jag o martin



tjoho!

gårdagen blev mkt lyckad, trevlig förfest me bästa tjejer o rolig utgång plus crazy niight !
idag har jag softat o sovit .. har vatt sjukt trött, sen städade jag mitt rum , duktig ja vet :)
sen va jag själv hemma för mina föräldrar åkte iväg o skulle bowla me pappas jobb så rondik kom en stund o vi rökte lite vattenpipa o kolla lite tågbiljetter o annat inför spanien .. nervöös ? eh jaaaa !!!
nu sitter ja är helt uttråkad haha men orkar inte göra nått heller så..
imorron är det söndag, har börjat gilla söndagar starkt haha:) ska till mc donalds me tässss sen ska ja säkert träffa rondik me en stund:) imorron är det prick två veckor innan vi åker.. planet går på måndan men vi ska åka härifrån redan på söndagkväll ..

bilder från igår får ja se om kommer upp haha...

kisssskisss !

Kommentarer
Postat av: fanny

åååh, du är så vacker människa ! <3 :)

2009-02-07 @ 23:35:26
URL: http://fannyandersson.blogg.se/
Postat av: fanny

åååh, du är så vacker människa ! <3 :)

2009-02-07 @ 23:35:28
URL: http://fannyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0