f-r-e-d-a-g





Hallo hallo !

har ej orkat skriva eller inte funnit så mkt att skriva i med jag vatt sjuk eller jag är fortfarande sjuk. så jag har inte ens orkat, dom senaste dagarna har bestått av att ligga i sängen/soffan o kollat på tv inte så jätteroligt. va även hos doktorn igår men får ej svar förrens på måndag.. då hoppas jag verkligen det gått över börjar bli rätt trött på hostmedicinen nu.
men nu har febern gått ner lite o känner mig lite "piggare" har nyss tagit mig en dusch så nu har jag äntligen lena ben igen o känner mig fräsch haha...
så då va det ju redan fre idag, helg... planerna va fest idag me min bästa rondik mfl.. men jag kan ju inte festa som ni förstår så det blir en hemmakväll me familjen, lets dance o movie, riktigt längesen jag va hemma en fredag , nästa fredag blir det fest med vännerna o utgång  sen åker viiiiii !

puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Krya på dig :*

Söt blogg!

2009-02-13 @ 18:59:36
URL: http://soofiam.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0