aj?

håller på att ta mina sputor så nu när ja skulle ta min sista som ja har i benet nu (låter fint va?) så har jag tappat bort den lilla "öppnaren" till vätskorna så ja bet upp dom har gjort det några gånger nu allstå det är typ hårt plast iafl så gick det inte så bra så det blöder i mitt tandkött o gör ont :/ stackars mig.. dessutom läcker min spruta nu me, ååh !!

idag har jag vatt hemma, gjrt lite nödvändigt o tvärtom sen har jag vatt me rondik.. chilla hemma hos henne o snacka massa sen skulle vi köra till affären eller ja jag köra o det gick ju sådär hade inte vår bil som ja är van vid men vi kom hem välbehållna :) haha.. det va rätt kul:P

imorron ska ja till sjukhuset eller där ja gick o tog mina sprutor innan ja började me att göra det hemma själv.. ska ta mot hepatit a nu innan spanien , usch hatar verkligen sprutor tro det eller ej .. speciellt när andra tar dom gaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0