shoflöjt

jag har en krossad lilltå nagel? inte fullt normalt haha...

mår inte fullt bra men jag lever :) idagens har jag umgåtts me fina vänner.
först rondik, hon kom hit runt 12.30 snååret sen bromma vi iväg, haha hon va lite rädd hade inte åkt me mej ! sen gjorde vi lite ärenden, satte upp bj affischer , fikade !
sen hem o sen tillbaka till staaun, träffade cill o elnää sen kom linn me, satt på donken o käkade lite o snackade o gick lite rundor på staaun. sen körde jag o elna till friskis, hon skulle träffa sin moster o jag tog me mej lite lappar hem.
nu är jag hemma o min älskade mamma hade köpt cooola till mig <3 så sitter o sörplar i mig det, tänkte ta mig en dusch nu, lagoom skäbb hehe..

senare vill ja inte prata om eller ens tänka mig vad som kmr hända ! men ja kmr klara det, är rätt känslig av mig men innerst inne är jag väldigt stark !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0