natti

snart är kl 00.00 !
efter jag skrev sist har jag hunnit, städa mitt rum har bara torka golvet kvar vilket jag gör imorron ! sen har jag o syster vatt o köpt hårfärg till henne o sen solade vi o hälsade på tess dom har det jättemysigt i den nya lägenheten :) men allra bäst va det när du bodde en m från mig 24/7 ,  miss you.
sen när ja kom hem tog jag mig ett bad, o har smörjt in mig sånt nu.
sitter här o dricker cola o kollae SATC:)
är sugen på chips nu? enormt sug fick jag, bajs har inga :(
imorron kommer lonlon hem, hoppas jag o tror jag iafl ? om inget är ändrat så inte pratat me henne på över en månad, ska ringa henne imorron måste komma hem imorron har lääängtat jääääddemkt :)



me and lonlon ( rondik) gammal bild, whatever !

sov gott sötnosar !  PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0