lon ballong.



har vatt o fikat med cill,jea o elnää på house of bagels, va mysigt ! sen va vi lite på hm tills dom stängde o jag körde hem jea o är hemma nu. just nu snurrar et runt mkt tankar i huvudet? men tror jag ändå inte är lika förvirrad längre? iafl, fick ett sms om rondik innan när jag va på stan, hon är hemma :)!! oh vet ni vad? jag ska träffa henne mindre än en timme, så är genast på bra humör igen ! är lite trötter, imorron blir det full rulle o det gillar jag.. först ta sprutorna, nån som vill följa me? *blink* sen ska ja träffa cill o gå lite på staaun sen på kvällen blir det utgång o massa dans med mina älsklings flickor, me like!
nu ska ja byta om, ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0