kväller.


jessica vill inte le, såhär såg ja ut efetr en lång runda i regnet inann idag.


Min dag: gick upp runt tolv, passat alla tre hundarna vi låg o kolla tv ? mm... sen gjorde ja vid mig lite gick till netto o prata me rondik dom plinga in henne hela tiden ändå hon ahde rast så tess fick underhålla mig i telefonen sålänge. sen hemmåt o åt lite mat o städade hela mitt rum :) supernöööjd. ska bara torka golvet me det görs imorron elr nått..  sen träffa ja rondik igen efter hon slutat runt nio gick o satt o snacka massa skit :) me like.. tyyp min dag lite mer men orka skriva detaljerat mina ögonen är väldigt trötta ursäktar om det blev en flamsig skrivning.

själv känner ja mej lite förrivrrad men kämpar på?

förresten beställde två koftor idag, tack mamma :) så dom ska väl komma nu i veckan, wuhu !

nu är det nog dags för mig att sluta skriva för ikväll..

imorron blir det ett besök i hässleholm o hämta vår bil där o lite annat, lilla jag. PUSS Ó HAJS*

Kommentarer
Postat av: marie.

ja, söndagar är fett tråkiga ): haha..

2008-09-23 @ 11:30:38
URL: http://mari1e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0