hilohala 12 sep

vaknade upp med en rejält täppt näsa o *kan inte svälja* ont i halsen.
är alltid lite förkyld men usch nu har ja åkt på en ny förkylning.. innan va jag förkyld i felra månder o sen va ja det jätteofta men det handlar om mitt immunförsvar (därför jag tar sprutor). så är glad jag inte vatt det på några veckor , alsltå rejält.
men nu var det dags igen.. tur jag äger tusen nässpray, men favoriten är borta, den har emil tagit slut på :( haha.. aja.
somnade tiiiidigt igår eller innan 00.00 o det har inte hänt på flera månader är såå glad :) har haft sömnproblem heeela sommaren så det va jätteskönt.. somnade me tv n på (som alltid) hela rummet tänt o på fel sida av sängen. men men det rättades till i natt vid 03 sen somna ja om gott igen. sov framtill runt 12 då min sjuksköterska o pratade lite.
ska snart göra vid mig lite granna sen blir det nog in till stan en runda me rondik..
ikväll blir det nog utgång?



Kommentarer
Postat av: sofie

tack tack :) vad härlig bild

2008-09-14 @ 00:46:59
URL: http://hotstuffs.blogg.se/
Postat av: Katja

Fin bild! :)



Sv: Vad kul att du oxå vill ha en stilren och snygg lägenhet! :)

2008-09-14 @ 10:55:01
URL: http://katjae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0