30 okt

HAJSAN!

blev inget tandläkar besök idag ja balla ur, är fan livrädd haha.. sen mådde ja inte bra, skaka som fan.
sen runt tolv körde jag o hämta min fina syster som va på sin skola. efetr det blev det tv tittande o sen somna ja igen? orkar ingeting ju. vid fyra kom elna hit o så körde vi till mc donalds o åt massa, det fick bli min frukost runt 5 haha. men det va gott sen tog vi drive in efter lite incidenter som jag nog inte bör nämna haha. köpte kaffe o körde till en djuraffär o kolla på massa fina saker.. sen hem till mig igen o bytte om o sen vidare o tränade yoga. älskar det :)!
sen träffa ja rondik o gick en runda som vanligt o va underbar hon är :):) haha ! sen hem o tog mej ett varmt bad o så.. det va tyyyp min dag, alla detaljer kan ni inte få...

:)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0