23 Sep

Hej !

dagen blev inte riktigt som tänkt, bilen va inte klar så blir o hämta den imorron. så låg o sov lite xtra länge för jag va så sjukt trött? kunde inte somna igår. gick direkt o hämtade vovvarna när jag vaknat sen har jag druckit kaffe o kollat tv:)
snacka me elna nyss vi ska träna ikväll, ni anar inte hur mkt ja längtat? ska på yoga ska bli jättekul.. ändå jag är jätteförkyld allstå det försvinner inte sitter i jättelänge på mig o yoga är inget man skuttar rundor på ändån?

målade nyss tånaglarna o nu ska jag göra en ansiktsmask, chiiilll... åh är jätteglad för jag ska få träna så länge sen o innan tränade jag jättemkt ¨åååh detta är höjdpunkten på länge haha !

ciaaaao sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0