2 SEP



härlig bild från förra midsommar i min pool:P
tess and me.


Godmorgon !?

haha det är sant, gick upp för en halvtimme sen , somnade inte förrens imorse? sen har du hållts på o ringa heeeeela morronen både mob o hemtelefon, tillslut orkade jag inte svara mer.. skönt o sova ut men tok förlänge, aja !
sitter me mitt  "morron" kaffe, haha.. idag är jag förrvirrad, riktigt jäkla förrvirrad?  både i mina tankar och sen massa jag måste göra o har brestämt o sen kommer det nya grejor aah hur ska man lösa detta nu då? vetifan... får ävl se börjar me dricka upp mitt kaffe iafl..
igår kväll målade jag manikyr på mina naglar, blev faktiskt fint :) har inte haft nagellack på dom på några veckor har kännts naket haha men dom har växt ut o blivit mer jämna nu så, snyggare!
nej nu ska jag inte skriva mer, kaffe väntar :)

ha en toppen dag! puss/ jess

Kommentarer
Postat av: sofie

vilken härlig bild :)

2008-09-02 @ 16:56:37
URL: http://hotstuffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0