17 sep

It`s ok , okaaay?

vaknade sent idag, usch med  värsta huvudvärk o förkylning men febern känns inte så farlig längre har nog ingen ens haha.. längtar tills helgen då ska det busas :) me like!
igår typ vid elva halv tolv bestämde jag o jea oss för att dra en rund till banken, nyktra!
så körde o hämtade henne o sånt känndes helt konst6igt o köra dit o kunna köra hem.. va inte så mkt folk.. träffade kompisar dansade lite o sånt sen orkade inte jag mer. körde hem vid halv två tiden då jea redan gått hem.
nu ska jag maila en om mitt framtida jobb, haha... sen fräscha till mig lite o ringa lonlon? hon slutar vid tre.
mitt rum behövs me städas, ska försöka va duktig flicka idag om inte min lathet tar över?



jäklar va blond jag va här...

Kommentarer
Postat av: sofie

ja jag gillar luggen skrapt :) blond, is the shit :)

2008-09-18 @ 17:04:18
URL: http://hotstuffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0