1 sep

Hallo, hallo !

nyss hemkommen, fullrulle ändan sen tio imorse. var helt sjukt trött men tvungen att gå upp kvart i, tog på mig tjocka myskläder frös ju som en gris. hämtade syster o körde henne till skolan sen hem o drack en kopp kaffe o sen körde jag till min brossa.. körde efter honom ett tag o lämnade deras bil sen skjutsade jag honom till sitt jobb i hässleholm. efter jag lämnat han blev jag så sjukt kissnödig haha, jag skojar inte verkligen nöd.. så tänkte ja kör till preem i hässle, så la jag mig såklart i fel fil, bajs så körde o vände o sen äntligen.. haha.. sen när ja körde hem dunkade jag sjukt hög musik o sjöng som en galning, fick också för mig att jag hade civilare bakom mig två ggr men självklart inte haha ! nu är ja hemma iafl o dricker kaffe (as usauly) är tröttare än tröttast men ska snart fixa till mig så ska jag o sis köra o ta en fika sen kanske jag ska träffa ditt? ikväll får vi se.. har lite olika alternativ .
ha en bra måndag ! Pussssss    

Kommentarer
Postat av: Cilla

ska vi sees nån dag i veckan jesss? :) <33

2008-09-01 @ 15:45:27
URL: http://ciillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0