TORSDAG



Heeej !

utgången igår blev mkt lyckad.. både innan o när vi va där o efter haha.. fan va vi garvade på vår lilla tur..
idag har det vatt mindre roligt så är det dagen efter.. sov hos malin o åkte hem tidigt kollade på mamma mia sen somnade ja o sov till 17? missade träningen.. sen tog ja mina sprutor här hemma för första gången segt som fasen typ 3h . sen har jag vatt ute en sväng me rondik o min lilla vakthund haha:) nu ligger ja nerbäddad i sängen me saaura (vovven) men väntar på att få tummarna ur röven o kanske ta mig en välbehövlig dusch o prova ut kläder till imorron o måla klart mina tånaglar? bara målat ena foten haha.. denna vecka ha jag varit så sjuuukt trött utan anledning elr ja vet ju att ja blir trött pga mitt immunförsvar men denna vecka fyfan va lat jag har varit känns det som.
imorron blir det upp i tid sen träna me ditte.. gå en runda me rondik o sen jobba . efter det utgång. det blir en hård dag men säkerligen kul för ja hoppas? nej nu måste jag sätta igång här så ja kan nanna sen.. pusshajs^*

Kommentarer
Postat av: Anna

snygg du är!

2008-11-28 @ 12:13:47
URL: http://annakubel.blogg.se/
Postat av: Josefin Hellqvist

svar: det är den också :D gud vilket underbart hår du har!

2008-11-28 @ 13:28:55
URL: http://jossiepossie.devote.se
Postat av: isabella

Snygg tröja! :D

2008-11-28 @ 19:21:14
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0