tors.

MTV EMA, sitter o kollar på det , paus nu !
fyfan va beyonce va bra, älskar henne ! vill så gärna se henne live.
idag tränade jag , sis o ditte medel puls , rikigt jobbigt pass men fyfan så kul !!! så det ska va när man tränar.
sen har jag bara duschat o gottat mig me massa godis o chips? haha..
imorron ska jag o ditte till en häst hon rider, ska bli superkul i emd man va värsta hästtokig innan, va nog 2 år sen ja satt på hästryggen senaste. men gick på ridskola i 7 år tror jag? minns inte rikigt. men iafl det ska bli jättekul, sen mot kvällen blir det nog att fräscha till sig o utgång.. på lördag me? bestämmer mig sen.. men lutar åt det håller men man vet aldrig!
nu börjar det igen, måste dra ! pussssss

Kommentarer
Postat av: ditte

beyonce va bäst, ska vi se henne live tillsammans?:D hörs sen;D

2008-11-07 @ 09:49:10
URL: http://diitts.blogg.se/
Postat av: emmy

jeesssy du ska med till elvira imorgon! :D

2008-11-07 @ 17:16:34
Postat av: jesss

JAA, du mee???<3

2008-11-07 @ 19:33:33
URL: http://chessdo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0