tis

Godmorgon !

jag gick faktiskt upp kvart över åtta idag, fyfan !
sov hos rondik inatt så skönt me lägenheten:) vi lagade mat, gooood mat o lssna på musik o snackade o kollade massa gamla minnen o sånt, typ kort o brev vi skickat till varandra o ett block där vi hade skrivit upp massa danssteg typ när vi gick i 8 an? askul. vi somnade väl runt 1 tiden..

innan dess så storhandlade vi på willys det tog tiiiid haha o sen mc donkan o elgiganten kollade mobiler o provade massagestolar, as nice !

ja vi gick upp så tidigt för jag har vatt o tandläkaren förresten, rondik följde me mej ! hatar gå dit men det gick faktiskt bra, va två år sen jag va där typ o detta är sista året jag har gratis tandvård.

nu ska jag lägga mig i sängen o kolla på tv en stund sen ska ja o min syster till vår nästkusin o kolla hudvårds produkter.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0