lördag



cill o jag förra fredan .

Godkväll!

sitter hemma en lördags kväll o är jätte trött, riktigt skönt o vara hemma o slappa.
gårdagen var jättekul iafl på kvällen. hela dagen låg jag me magont o hade värmekudde på magen o brännskadade den utan att märka det.. kuuul att ha fett brännmärke på magen? men det håller på gå väck som tur är! men kvällen så va vi hos rondik.. jag elna o lon`s två systrar, vi satt o drack o rökte vattenpipa o dansa sen blev det utgång.. dansa massa o träffa massa trevligt folk! så det va lyckat.. sen tog jag o elna o rondik taxi hem till rondik o sov där.

denna dagen har varit konstig.. vaknar upp bakis av att elna snaaaackar i teeel jääätttelänge o då kan ja inte sova mer , dampade o sånt. men sen hände nått mindre roligt men det skriver ja ej här.. så det blev sjukhus besök o så men det kommer gå bra!! sen gick jag o elna o käka på mc donalds o sen tog ja bussen hem.. ja o sys har flummat o jag har bara pratat daaaanska sen har jag vatt o hämtat mina grejor hos rondik o kollat tv här hemma o käkat MASSA godis...
typ så har min helg än så länge sett ut.. igår tog vi många bilder me så, såfort jag fått dom av rondik så lägger jag upp några , wuuhu !

just det skulle egentligen vatt på sensation white idag, blev ej så.. o min biljett ligger här hemma lite trist, elr inte lite, RIKTIGT trist!

nu ska jag läsa lite..inspärrad heter boken o är rikigt bra, hm vad är det me mej? haha..


ha en bra lördags kväll!   PUSS

Kommentarer
Postat av: torbai

Hej,



Kika på vattenpipan.com dom har värsta julrean på allt !!

2008-11-19 @ 10:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0