18 nov.







Hajsaan !

idagens är jag på bra humör ! jag städar hela huset för fullt just nu, varför? för jag känner för det haha... håller på torka golven nu sen har jag bara mitt rum  kvar som ser ut som faen !! snabb är jag också!! samtidigt har jag pratat i tel me elna o sen rondik haha...
sov hos rondik inatt.. vi rökte vattenpipa me hennes syster me o åt kingwings haha!! sen senare satt jag o rondik o fula oss o planerade massa drack oboy o åt frukttallrik, myys! hände även en del saker o vi skrämde upp oss som fasen haha men läskigt va det ! idag vaknade vi 14.20, så länge har inte vi sovit på sjuuukt länge.. men det va niiice !
om cirkus en timme ska jag o ditte träna afro dans... bästa som finns engligt mej fast nu ska vi testa det på frikis o där har ja ingen anning men blir säkert roligt ! sen när ja kommer hem är mammi hemma med o då är hon säkert glaaaaadis för jag städat :)
har bara lite kaffepaus me mej själv nu haha....

PUSSSPUSSS

Kommentarer
Postat av: Torbai

Hej,



Kika på vattenpipan.com dom har värsta julrean på allt !!

2008-11-19 @ 10:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0