Torsdag

Godmorgon !

BUUHUU va jag är trötter o seg.. sovit på nått konstigt sätt, aj min nacke säger jag bara!
helt ärligt tänkte jag först ligga kvar men har massa inlämningar som jag ska ge mina lärare osv. inte mycket kvar nu ju.  ska köra idag också, wuhu hoppas det går fint !
längtar till imorron, då ska jag sova lite längre, övningsköra o fixa present till tess o sen hjälpa täss o sen party, wuhu :) ser framemot det ..

men nu väntar skolan först då.. måste göra vid mig baah orkar inte.. är sjukt morogontrött..

ha en fin dag :) puss

Kommentarer
Postat av: Mini

God morgon, ha en fin dag du med. :)

2008-05-22 @ 11:01:00
URL: http://www.carolinelundh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0