tisdag

image637


hejsan !

igår somnade jag kl 17 på eftermiddagen och sov tills jag skulle upp imorse kom knappt upp? shit så mkt har jag nog inte sovit innan. var bara upp o drack några gånger o så.. hade rätt mkt feber i natt o ont i halsen.. kännde mig ändå bättre i morse gick till skolan va på två lektioner sen doktorn o det visade sig att jag hade halsfluss så ska käka pencillin, igen. bajs ! får inte antsränga mig fysiskt, lätt om man har föreställning nästa vecka?? men ska hålla mig stilla idag o imorron sen jävlar annars kommer jag aldrig hinna me allt bajs..

har vatt ute o lekt med min voffing i trädgården hon fick en ny boll:) helt hajpad..
nu ska jag ta mig en kopp kaffe o börja med ett arbete i religon, etik o moral...

ska bli duktig att skriva blogg igen :P haha

PUSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0