Måndag

Hejs, svejs !

har inte skrivit alls mycket på senaste, trist men har haft fullt upp hela hela tiden .. lite trist !
nu är vår slutproduktion över o vi har danat o haft föreställningar hela förra veckan, jättemysigt o kul var det . samtidift som det är skönt o ha et över så kommer man sakna det! nu är vi inne i sista seriösa vecklan i skolan, fredag sätts betygen sen kan man leva lite lattjo :)

denna helgen har varit hur trevlig som helst.. fredags så va jag me, emelie, emil o david vi hade det möjs, körde ut lite vid finjasjön, rökt lite vattenpipa.. lördags fotograferades jag i sjukt höga skor i 4 h det va rätt hårt men riktigt roligt, emelie va med mig tack för hjälpen babe :) sen snabbt hem till emil byta o o så sen till bjrökets personal fest hade jätteskoj.. sen igår då när jag vaknat gick jag o mötte emelie så käka jag pizza sen åt vi glass .. satt ute i solen o sånt sen kom pappa så körde jag hem.. sen va jag ute o gick med täss o sen va vi lite här o snacka..

nu sitter jag här på mitt rum jätteförkyld.. blev det förra veckan men lite värre nu, har ont i hela kroppen så mycket man har slitit nu.. puuh..

sitter o dricker kaffe va längesen jag bara kunde sitta i min ensamhet o dricka det o så härligt.. fast har ju vovven här som springer o skäller.

nu ska jag beställa nytt löshår :)  pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0