Långhelg

Hejsan, va ett väldigt bra tag sen jag skrev men så blir det ibland.
har nyss tagit mig en dusch o smörjt in mig. idagens mår jag sådär halv kasst, ont i halsen lite små febrig.
igår va jag på akuten för jag hade så sjukt ont i magen sen vajag bara hemma o sov.

fredags började med att tess följde med mig så blevjag plåtad för en fotograf vilket var riktigt roligt, sen åkte vi till max o käka.. kvällen va det förfest hos emelie me roligt folk sen blev det grand.

valborg var också mycket trevligt.. jag o emil va hos min moster o åt me min släkt. sen åkte vi till ditte o förfesta me folk o sen vidare till banken sen hem till mig o sov..

väldigt kortattat utav min långhelg men det får duga..
bilder kommer upp sen från plåtningen.. ha det bra. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0