pics..

   

     

okej här har vi lite stuffs :

1. haha den är jag tvungen att visa en av grejorna jag fick hängd runt halsen på studenten, den vibrerar haha fick den av mina kära syster.
2. köpte flera sånna svarta burkar som man kan ha grejor i har smink i några men i denna har jag mina nya pennor o suddi jag köpte, sött va? :)
3.hjärtkudden, fotot på mig o babe för 2år sen.
4. favoriten :) smyckehängare visst är den cool, bara hängt lite smycken tror jag får skaffa mig en till.
5. fina ljus som matchar mitt rum
6. väska för 20 kr, duger !
7. denna fina kamera fick jag i studentpresent tvungen att visa den, men måste köpa minneskort till den sen ska den användas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0