Torsdag





Hello !

igår blev det utgång med cillen o jea :) hade jätte roligt, träffade massa från klassen med !
sen blev det en taxi hem o sova. Idag sov jag ut o vakna rätt sent.. sen har jag inte gjort nått vettigt.. har varit trött o nere vet inte varför men men inte min dag idag antar jag. men har legat o läst ego girl med carolina gynninge började igår med den jättebra, ska läsa i den senare.. så skönt o ta det lugnt idag det var ju ett tag sen man gjorde det.
men sen måste städa rummet o sen komma ut en sväng..

imorron har jag inget planerat än men ska inte festa iafl.. för på lördag blir det fotografering med max igen.. lite andra sorts bilder än sist.. hoppas det blir lyckat :) ser iafl fram emot det !

nej nu får jag göra nått.. ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0