Torsdag

Halloj !

midsommar imorron:), känns inte som det men men hoppas vi får det kul, planerna är lite suddiga än så länge lite o välja mellan ska bara bestämma sig också. hoppas det blir uppehåll imorron man vill ju helst vara utomhus !
har vatt hemma några timmar men ska tillbaka till E snart.. pappa kör mig elelr jag övningskör wuhu ! ska bara packa lite o sådant ..
Jag o min syrra har kört födelsedags present till mammi nu blev mycket fint :) sen har min faster o hennes man varit här har inte träffat dom på minst 6 år trevligt ! Jag o E ska nog hälsa på dom på malta i sommar, dom ska snart flytta dit ..
men nu ska jag packa klart o sen drascha .. ha en trevlig midsommar ! puss/ jess<3

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0