Tisdag

Hallo !

Idagens gick jag upp väääldigt sent, men kunde inte somna igår.. när jag vakna var jag i sugen på nån frukost kan vara så när man är sjuker, drack kaffe o läste nya vecko revyn o hade vovvarna ute .. sen kom mamma o syster hem med kycklingsallad till mig :) sen har jag städat mitt rum, så fint så.. just det ska fota lite nytt jag köpt till rummet bara små saker men men ..  sen har jag duschat o smörjt in mig.

jag är betydligt bättre idag men när jag anstärnger mig så kallsvettas jag direkt så lite feber är nog kvar o lite hosta men ändå på bättringsväg vilket känns skönt :)

snart kommer min älskling hit eller typ om två timmar ska bli  mys !

imorron är det dags för sprutorna igen, bajs va det suger måste snart lära mig själv jobbigt att gå dit varje vecka.

nej nu ska jag fota lite hörs om en stund  ciao/ jess<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0