söndag

Hejsan !

då var helgen snart över, i fredags kväll hjälpte jag o tess till på björket istället för ut o äta.. vi delade ut visselpipor o kransar haha :) skoj ! sen nannade vi hos emil sen i lördags skulle jag fotograferas med max igen.. det var jättekul.. emelie va med som min assistent haha sen när hon  gick kom min älskling o va där o kolla.. sen på kvällen när jag va klar där lagade jag o babe mat sen gjorde vid oss o börja dricka lite sen träffa vi några av hans polare på tåget så va vi på olika barer o nån pub hade faktiskt jätteskoj.. sen idag har vi sovit jättelänge.. dom är o käkar pizza nu men ja kännde inte för det så det fick bli mackor .. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0