Onsdag

Hejsan !

orkade aldrig skriva igår kväll.. men vid halv tio tiden träffade jag rondik så va vi lite i hennes systers tomma lägenhet o sen gick vi en runda o satt på en lekplats o bara snacka, så kul att vi har börjat umgås igen :)

idag följde min syster med mig till sjukhuset för jag skulle kolla mina lungor o sånt men jag var för förkyld o hosatde så fick ej.. fick en ny tid men jag är typ alltid förkyld så blir lite svårt haha. sen skulle jag ta mina sprutor som vanligt men maskinen krångla så fick 6 nålar istl för fyra aj... sen har vi bara kört rundor till affärer o sånt o jag har övningskört..

har nog fått virus på datan så får skriva snabbt för i mellanåt kommer det upp nått då försvinner texten ..

ikväll blir det nog fest? hörs senare.. byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0