okiii dokii

Hejs svejs ..

kan inte nanna har itne ens försökt men så kan det bli om man sovit nästan exakt hela dagen o är sjuker.. har druckit en massa cola, man ska dricka massvis när man har feber. har nyss hällt i mig en omgång till med hostmedcin inte det godaste men gud va bra den är ! har jäättemega ont i magen känns som träningsvärk x 10 o halsen känns förstoppad? aja .. imorron ska jag dricka massa tee o sånt jag inte brukar göra ..

håller på att fixa o trixa lite rummet nu, köpte ju massa söta saker på förmedlingcentralen i fredags. tänkte jag fotar imorron efter jag städat rummet o så.. sen läser jag alla mina fina kort från studenten o kollar smycken o alla gosedjur, inte haft tid för det innan, myys ! så fint allt är :)

då i fredags köpte jag en hjärtformad kudde som man kunde sätta fota i, där sitter jag o min älskling nu <3

måste lägga upp en bild på oss:



visste är vi söta haha? flummiga som vanligt.

nej det var allt för mig denna kväll/natt... snart natti natti time o läsa klart gynning.. Puss / jessjess<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0