haha?

Allstå detta är sjukt, ja klockan 4.41 o jag är vaken? somnade runt nio-halv tio tiden var helt slut bara la mig i söngen o däcka direkt orkade inte ens ta mitt efterlängtade bad men sen vaknade jag runt 1-2 tiden av att jag hosta såklart, tog min hostmedicin men kudne inte somna så åt jag lite haha gott på natten försötke o försökte men gick inte, sen har jag suttit o snackat lite på msn o kollat på tv o druckit massvis med mjölk.
men är riktigt trött nu så tänker stänga av datan o lägga mig i sängen o kolla tv förhoppningsvis sooova !

aa det var allt från mig såhär tidigt på morronen haha !



ciao*jess<3

Kommentarer
Postat av: Ida

svar: ja visst :) ha en bra dag :D

2008-06-24 @ 07:32:46
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Greger & Gertrud Gregorius

Hejsan!

Kika gärna lite på GREGORIUS BLOGGTOPP!

Många läsvärda och intressanta bloggar där nu...

Ha en bra dag!

/G&G

2008-06-24 @ 11:42:48
URL: http://www.metrobloggen.se/gregorius

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0