:)

Hallo allihopa :)

nu är jag hemma igen, igår av det meningen jag o emelie skulle kolla SATC men så blev det inte :(  hade inte bokat biljetter o kom tio minuter innan o va jättelång kö så vi gav upp hoppet! måste se den snart...jag som ville så gärna.
aja vi hade trevligt ändå. va på mc donalds o sen kolla ace ventura så himla rolig o sen fjanta oss o gick till statoil sen kom babe o hämtade mig.
hans data krånglade o så men sen fixa det sig så gjorde vi klart min HEMSIDA :)!! wuhu.. o massa flum i mellan.
sen somnade vi inte förrens runt 4 så imorse va jag trött när jag tog tåget hem . så kom min syrra o mamma o hämtade mig o sen till sjukhuset o fick mina sprutor som vanligt sen gick jag o mamam en sväng på stan, ville köpa en ny bh men nej inte en enda i min storlek som jag ville ha :( baajs !

skriver snar igen :) puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0