?

Varför ska kvällarna vara så tråkiga? har ju sommarlov, sitter här ensam. kudne tillbringat me roligt folk istället.. så får det bli imorron, tänker inte sitta själv på kvällen.
irriterad är ja nu med.....

ser iallafall framemot en dag med mamsen imorron, skönt hon har semester nu!

har riktigt tråkigt nu, had ekunnat städa mitt rum men orkar verkligen inte haha, kanske ska måla naglarna i någon rolig färg? åh vill ha nytt nagellack, något somrigt hmm tyyp oranget åh va snyggt det tror ajg iafl det skulle vara ? det får jag nog skaffa mig ett , lagom käckt lixom;)

idag har det blivit massa bloggande så blir det med dåligt väder o bara hemma o slappar, men det är väl kul? om inte ni tycker detså tycker iallafall ja det så who cares;)? haha..



nu ska jag måla naglarna roooosa:) pusshaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0