ååh

dumma väder, spöregnar i mellanåt o nu mullrar det snart börjar det väl åska. allstå jag är jätterädd för åska smatidigt som det är mysigt o det behövs för det är så kvavt o jag mår jätteilla av sånt väder o blir deppig när det hänegr i luften, inte fler som känner så?

hann iafl gå en runda med men syster hann inte hem me vovven dom va dygnsura när dom kom hem o manne hade fnatt o ville bara bli torr haha han såg ut som en uteliggar hund när han va blöt tog ett kort lägger in det sen..

det värsta när det åskar är att man måste dra ut allting  åh:/ trist om det blir så..kan åska när jag ligger o sover o inte märker nånting haha.

imorron tänkte jag att när mamma o ja är på stan köper jag nog hårfärg me lite bruna slingor mina har gått väck nästan helt sen ja gjorde det sist.

nej nu börja det regna jättemkt igen .. bajs.. snart åskaar det väl jääärnet..

-------------

update: hann aldrig publicera det var tvunegn att stänga av datan, nu har det lugnat sig, sköönt :)

Linnea o jag på skattjakt förfesten :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0