1 dag kvar

imorron är det studenten, kan inte fatta det.. det man har väntat på sen man börja skolan haha.. ska bli sjukt roligt iafl :)

igår var det karneval, hade mega kul.. vi var sexiga nunnor haha.. hoppas jag får bilderna snart iafl.. sen efter det åkte jag me emil hem o nannade ett tag sjukt bakis haha.. sen gick jag till emelie på kvällen,, men vi var inte sugna på dricka så vi delade på en kycklingerulle sne blev det björket hann bara va där i två timmar, tog en cider där.. dansade o hade jätteskoj:)

nu kom jag hem för typ en timme sen.. nanna ju hos emil älsklingen,, såg riktigt förjävlig ut imorse hahaha.. håller på plocka lite här.. mamma o min moster gör smörgåstårtor till imorron.. snart kommer pappa då ska vi köpa lite stuffs.. blir en stressig o mycket att göra dag idag.. men imorron så.. wuhuuuu !

för jag ska ta studenten, fyfan va jag är braaaaaaaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0