wuhu!

skulle egntligen tagit bussen nu men ringde pem nästan nyss, hon låg o sov fortfarande !! unge. haha
så vi ska träffas vid 11 istl. i med vi har projektarbetsdagar bestämmer vi själva, lixom eget ansvar o så. men vi har mutch to do ! men ändån skönt för mig o ta det extra lugnt. hoho...

är på min andra kopp kaffe nu, nicigt värre:) har en del o göra men jag ska nog sitta här en stund o bara ta det lugnt. hatar att stressa på morronen, så detta va nice :P haha.

ååh drömde inatt att jag fick tillbaka mitt långa naturliga hår med lite lockar här o där, besviken blev jag när jag vakna upp me mitt löshår. snälla kan jag inte få tillbaka mitt gamla hår..

har ni några tips på hur det växer snabbare? isfl hade jag varit tacksam.

image506

drömhåret, ohyes!


Kommentarer
Postat av: Emilia

håller med ^^ snygghår!

2008-01-31 @ 18:46:21
URL: http://goldenheartt.blogg.se
Postat av: Anonym

Fin blogg!;))

2008-01-31 @ 19:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0