Torsdag

Godmorgon:)

har nyss fått i mig två mackor, va lite jobbigt idag vet ej varför ... nu dricker jag mitt kaffe <3 hoho
min vovve står här o glor på mig, sov hos mig inatt möjs..

idag ska jag o emelie träffas 10 o börja skriva på vår slutdokumentation o sen ska vi dansa vid 11.30 sen kanske lite till på slutdokumnetationen eller är vi nöjda så? får väl se hur bra det går.

sen ska jag hämta ut mina moneys o beställa nytt visa kort o kanske gå lite på stan om ja orkar? annars tar ja det i helgen eller nått.

när jag är hemma ska jag in till tess o suuy min kjol där.. sen kommer E hit :) så blir det möjs o så.
låter som en bra dag, får jhoppas det blir det med !;)

ska snart göra vid mig lite o slänga på mig danskläderna, sitter här i min möööjsiga morronrock.

ha en trevlig dag allesammans. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0