SÖNDAG

hatar söndagar, så dystert på kvällarna :( fast börjar ju inte skolan förrens på tisdag så det är gött mooos. har varit hos emil hela dagen, sov jättelänge en åt vi middag o kolla på 2½ avsnitt sen körde han mig hem vid 22tiden maybe elr nått. sitter o gör INGET har bajs tråkigt. dricker cola o har ätit mackor så är mega mätt.

var på elvira igår det va trevlans:) jag o elna förfestade först hos min syster me hennes friends sen tog vi tåget, jäklar va det snöade.

imorron ska jag börja me hemamtentan som ska vara klar på tisdan, oopppsssssss?!

HA EN BRA KVÄLL GOTT FOLK<3

image467


Kommentarer
Postat av: ida

får man fråga vart du köpt kjolen :) ?

2008-01-07 @ 18:39:37
URL: http://ifas2008.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0