Skolstart!

Godmorgon !:)

jag är så glad just nu, inte för skolan börjar utan tt jag har sovit normalt inatt. somnade vid 23.30 tiden o vakna av mig själv en halvtimme innan jag skulle bli väckt, så gött:) så har kunnat ta det lugnt för engångsskull, stressar alllltid va det än gäller annars.

sitter o dricker kaffe nu, mmm :)

ska snart sätta på mig träningskläderna o packa lite annat sen ska ja möta tess så ska vi gå till thaa buss.. dagen börjars me dans, me mats. gillar inte tisdagar för vi har massa lektioner fast det är sista moderna dansen idag så kmr sluta rätt tidigt sen.

idag blir det anmälning till baletten o afrikanska dansen.

men ni får ha en bra dag. puss / jess

Kommentarer
Postat av: Anonym

VAd är detta, börjar alla idag?

2008-01-08 @ 07:08:08
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0