party

Ikväll blir det party som sgat, trevligt:)
vatt hemma i två dagar nu så ska bli skönt att komma ut o göra vid sig lite.
idag ska jag ta massa kort har ja bestämt mig för, va ett tag sen jag hade me min kamera o gjorde det, men idag så ! hoppas ja inte glömmer den nu bara för det.. haha

typiskt vår bil har gått i sönder så måste ta bussen o sen tåg till pem, jobbigt, skulle egntligen åkt bil hela vägen :/ gaaah!!!

har duschat, filat naglarna, oljat in dom o målat tånaglarna.. nu är mitt hår halvtorrt när det är helt torrt ska ja platta det o sen på med löshåret :) ja tänkte testa med lösögonfransar för första gången idag`? vet inte.. behöver egentligen inte för ja har långa o när ja fått nångång innan har mina egna vatt längre men nu har ja ett par hemma som ser nice ut så får se hur det blir, lite kul o testa nytt ju.

imorron ska ja o pem träna dans, lyckat när man har festat dagen innan, jaja det fixar vi:)

ha en så brau helg allesamamns:) Puss / jess

Kommentarer
Postat av: Julia

svar: tack så mkt :D hoppas du haft en bra helg!

2008-01-13 @ 18:21:29
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0