ONSDAG

har inte gått o lagt mig än, inget ovanligt? nope.. om ett par timmar ska jag o pemsan, bada sååå nice!

image462

glömde skriva innan att dagen innan nyår åkte jag hem till pem.. hyrde film o sånt. sen ut o körde vid 3 på natten o sen sydde vi på paljetter på våra bh ar osv. haha knäppa när kl va 7 på morronen då gick ja o duscha.. vi hade inte sovit nått än.. sen lägger ja mig lite i sängen där emelie me lagt sig precis o hon somnar direkt o snackar sjukt högt o ja kunde verkligen inte sova, försökte få henne till att gå o duscha me sig för vi skulle snart till malmö. efter 45 min gick hon o duscha o jag fick ca 10 min sömn sen upp o hoppa o ta tåget till malmö.. emelie skulle hitta nått o ha på sig till nyår o det gjortde hon. sen väl hemma amssa fler ärenden sen somna ja o fick sova en halvtimme sen va det till att göra vid sig o sen parta loss på nyår...

väldigt stressigt.. jag stressar hela hela hela tiden.. dagen imorron kommer se lika stressig ut typ. orkar ja mer? ah. men det är lov då får man passa på att göra mkt. men måste coooola ner snart för sånt tryck orkar man inte länge.. längesen ja bara va hemma en hel dag.. längtar faktiskt. har mkt annat o göra. t.ex beställa tid för vissa grejor, har en hemtenta som ska vara klar tills vi börjar skolan osv. jag dör.

jag ska även bli bättre på att blogga igen, skrev mkt mer inlägg innan men har inte hunnit.. men det ska jag hinna me nu igen :)

ni får ha det så bra. o försök inte stressa så som jag, inte brau haha !
ska snart försöka sova nu. love / jess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0